Ny start

Hejsan (:

Förlåt för dålig uppdatering men jag har känt mig lite vilsen det senaste.
Det är ju ny skola,nytt folk m.m Så allting har helt enkelt varit nytt.
Vi har tyvärr inte lyckas byta klass men jag hoppas att jag lyckas känna min nya klass lite bättre, men det får vi väl se hur det blir med det.
Dem flesta verkar jätte trevliga, men det känns redan som om det är lite små grupperingar i klassen.
Men det får vi hoppas att det blir ändringar på (;
Förövrigt är vi ca 32 pers i min klass så vi är en "fullsatt" klass.
Och jag som brukar vara van vid 12-15pers :S
Haha, så det känns väldigt konstigt att vara en sådan stor klass,men jag vänjer mig väl snart?

Desutom håller vi på med ljud denna perioden (mer om det vid ett annat tillfälle), men jag känner att detta inte är min grej.
Dock så ska vi ju fortsätta med detta ett tag framöver + att det blir nog roligare när vi får våra datorer.
Jag känner mig sjukt laddad inför datorn och den kommer verkligen behövas!
Nu är det bara att köpa en ny väska,allmenacka och stift.
Sedan är allt packat och klart :P

MP1B- Min nuvarande klass, dock saknar jag 9M <3


Gårdagens kväll/natt slutade med shopping!
Jag älskar verkligen den personen som kom på att man kan beställa via internett(y
Så det blev en hel del från H&M även en del från Ellos.
Det som jag beställde gick på ca 2900:- så för tillfället känner jag mig väldigt fattig.
Jag måste sitta och göra mig en budget inom kort då jag hoppas att jag kommer få lite bättre koll på vad och varför jag lägger pengar på det jag gör.
Fine! Jag är bara 15år men om jag ska lyckas överleva på mitt studiobidrag känner jag att jag måste välja vad jag gör av mina pengar!

Idag tog det lång tid för mig att kliva upp ur sängen och ta mig till bussen.
Kände mig verkligen jätte trött och det gör jag fortfarande, tror jag börjar bli sjuk(?) :(
Iallafall, två lektioner idag.
Den första var matte i ca 1h 30min där fick vi göra ett test för vilken nivå man ligger i matten.
Kände ju på en gång att jag verkligen har varit borta från skolan alldeles för länge 9/21.
9 rätt av 21 frågor, då är det illa! Så jag lär ju få den lätta boken ...
Men vi får väl se!
Andra lektionen skulle vara på 3h men bearbetade lektionen så vi bara fick 1h 30mins lektion.
Helt okej!
Och vi blev klara med uppgiften vi fick också (:
Så det gjorde vi bra!

Resten utav dagen har jag genomlidit!
Jag har verkligen bara velat gå och lägga mig,men har försökt att underhållt mig med andra saker.
Det började med att gå hem till Felicia efter skolan, vi satt och pratade lite om morgondagen och dagen.
Efter det blev det över till syster för att tjöta lite med henne och få lite hårartiklar.
Därefter gick jag hem och åt och straxs där efter kom Moa.
Med Moa blev det prat om skolan m.m
Efter en stund gick vi hem till Melissa, där blev det att titta på ; En häxa i familjen.
En go barnfilm(y
Det var min dag.Tack och hej leverpastaj!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: felicia

sv; haha ja den är sjukt snygg :o <3

2010-08-27 @ 18:47:50
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0