MunkebäcksGymnasium

Hejsan (:

Första dagen på en ny skola , Munkebäcksgymnasium.
Det känns ganska konstigt att inte gå med sina gamla klasskamrater, men det är ändå ganska okej.

Dock så verkar min klass lite konstig, men det får vi hoppas att jag vänjer mig vid (om jag inte får byta).
Förövrigt är skolan helt okej.
Jag hade förväntat mig lite annat folk, men detta var verkligen något utöver det vanliga :P
Jaja, jag är inte jätte nöjd över klassen men förövrigt så verkar det ganska okej ^

Det enda vi gjorde idag var att lyssna på lite info, upprop, fick våra matkort, rundvisning av byggnaden,  ifyllning av  blanketter samt "interjuv".
Det var typ våran dag.
Började klockan 10.00 men fick gå upp 07.50 för att ta bussen 08.50.
Men men, det får man väl leva med.

Är ledig i morgon då jag gjorde min interjuv idag, så det är ganske götT(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0