Kaffe latté

Hejsan! (:

Gårdangen slutade inte riktigt som planerat men fullt för öppna förslag!
Denise och Matilda inne i stan tillsammans kan inte sluta galet nog för att folk skulle kunna förstå,inte ens om dem försökte och vi förklara ett antal gånger!
Det går inte riktigt, Matilda och Denise är som två glödlampor som suger i sig elektrisetieten när knappen väl är på!
Det finns liksom inget stopp,inga hjärnceller som tänker förnuftigt överhuvudtaget.
Men vi har galet kul!! (y

Dagen däremot har varit ganska livfull men väldigt seeg.
Vaknade vid tolv tiden och gjorde i ordning oss för utgång mot staden.
Vi var inne i stan vid tre tiden skulle jag tro.
Det blev en kaffe Latte på ett Franskt café vid Kungsportsplatsen, Väldigt mysigt!
Kaffe latten var min räddning för dagen, för jag har verkligen varit seg idag.
Men jag tror att det kan bero på vädret, ena sekunden är det badväder och i nästa är det myskläder som gäller.
Så vädret har varit väldigt omväxlande.

Nina kom in på besök i staden, det slutade med en tur in mot trädgårdn!
Väldigt trevligt, vi försökte hitta de såkallade "fjärils huset" men vi hittade bara en massa växter.
Vi har i och för sig hittat vårat nya party bord, dock är det inget bord, utan ett gigantiskt jätte blad.
Shit coolt var det iallafall!!  (;
Efter den turen blev det en sväng in på donken och sedan vidare för att möta Adrian.

Det blev ingen lång stund vi träffade honom, men man lyckas ändå klämma in en sådär tusen skratt och underbara kommentarer(Y
Galet kul med Adriano helt enkelt!

Förövrigt har mor min kommit hem! Mycket trevligt :)
Trots att hon kan vara den som går mig på nerverna är det ändå skönt att ha henne hemma.
Känns som om det blir lite mer liv här hemma när hon är i farten(y (på ett positivt sätt).
Jag fick lite coola saker av henne nu när hon kom hem (;
b.la en jätte härlig rosa tröja, tror att den kommer bli min nya favorit^
Samt underbara strumpor med härliga motiv på (:
Hon kom även ihåg att köpa med sig min perfym, DKNY-(Grön). Jag bara älskar den!
Så tack så jätte mycket mamma! <3

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0