Barbarpappa

Jag har hört det förr, jag får höra det idag.
Jag vet vad det gäller och du kommer inte få see mig där.

Du har vänt mig ryggen förr och jag har förlåtit dig.
Men jag vet inte om jag kommer göra det igen...
Du har vänt mig ryggen många gånger och kommer troligtvis göra det igen.
Men nästa gång kanske det är jag som går min väg.

Nästa gång så finns jag inte där, jag visar ingen glädje när jag ser dig,
ingen kärlek,ingenting

Du kommer bli som luft för mig, eller nej!
Du kommer bli som jord för mig, jag kommer trampa på dig.
Trampa där det verkligen gör ont.

Räkna inte med medlidande,för det kommer du aldrig att få.
Du kommer stå där ensam, då du vänt mig ryggen så många gånger.
Du har inte bara vänt ryggen mot mig , utan många fler.

Du kommer bli som luft,nej, du blir som jord.
Den man trampar på,ingen kommer stå vid din sida...
ingen

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Sv: Haha, låter bra! ;DD

2010-08-17 @ 11:24:59
URL: http://isabeeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0