Askungen

Hejsan (:

Nu har jag skummat igenom mitt kommande schema, och ska jag vara ärlig så känns det som om vi inte har några lektioner alls.
Men de flesta lektions passen är långa, och det kommer ta kål på mig.
Vi får hoppas att det löser sig eftersom jag lätt kan bli rastlös.
Men vi får väl se..
Fram till den 20Sep så verkar schemat väldigt lungt då vi inte börjar med alla lektioner försen då.
Så fram till dess kommer det vara ganska chill (y
Och runt den 20sep så får vi våra datorer !
Den nyaste version av Macbooken (Y Me liike !!!

Jag har varit en sväng hos Melissa och kollat på Askungen..
Jag älskar ju Disney filmer så det kan  ju inte vara mer än rätt att jag glor på Askungen ;)
Så nu sitter jag hemma och väntar på Moa, jag funderar på att ta på mig lite bekvämare kläder och bara ta en kopp te med Moiiisen när hon väl kommer ^
Nu ska jag ringa Felicia, så vi hörs:P
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0