Ankor i dammen

Hejsan (:

Idag fick jag sova lite längre för lillebror än igår, tack !
Så det blev att gå upp vid halv nio tiden idag, äta frukost göra i ordning oss och sedan lite Bilar på tv.
Efter det blev det att gå upp till ankorna i Björndamms dammen tillsammans med mina två bröder.
Det blev att mata ankorna med deverse bullar,bröd m.m
Ska säga er att Noel tyckte det var jätte roligt :)
Till en börjar var han jätte sur över att ankorna skulle få bulle och inte han, men väl på plats gav han fåglarna bulle utan något tjafs (;

Senare under dagen gick jag över till Melissa för att prata av mig lite och sedan ner till Allum.
På Allum blev det en träff med Moa en kaffelatte på torget.
Därefter blev det en promenad bort till Gott-land (godis affären vid rösta).
Väl hemma blev det åter ett besök hos Melissa och sedan hme igen.

Runt åtta tiden kom Moa upp till mig och det blev chips och godis ätande till filmen; Prinsessan och Grodan.
Den var väl inte mer speciell än alla andra Disney filmer, men den var bra (;
Därefter blev det upp till Slätten för att Möta Matilda tillsammans med Matilda.
Där blev det att planera lite planer inför helgen och massa annat prat om allt och ingenting^

Sedan bar det av hemmåt, tack för en trevlig dag(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0