Bortskämd?

Hejsan (:

Dagen har varit underbar!!
Jag har varit på topp hela dagen och känner att jag har engergi som aldrig förr.
Jag bara älskar när man har saker planerade och att man verkligen bestämmt sig för att genomföra det.
Och mitt planerande är inför helgen, Valborg...
Vad kan man säga mer än att det är Valborg, partypinglornas favorit helg!!
Lång helg och allt och man firar detta med dem skönaste brudarna.
Måste säga att jag är sjukt pepp och allt kommer bli så jäv*a lyckat!!
Älskar er flickor ! (: <3
Varför det blev rubriken bortskämd beror på att jag och Adam hade en diskution idag...
Om att jag, lilla Denise skulle vara bortskämd ? :O
Seriöst!!
Jag är nog den som är minst bortskämt.
Okej, okej jag får väl kläder när jag oftast ber om det, men jag får ju tjata mig till det.
Kläder för 4000:- är väl inte så farligt på en månad?
Eller...?
Jag förstår inte riktigt, det kallar jag inte bortskämd om man jämför med andra som säger till sina föräldrar att dem ska ha de och de och dem får det!
Jag har inte shoppat riktigt ordentligt på ett halvår, och min gaderob behövdes frächas upp!!
Så frågan är egentligen, när räknas man som bortskäm?
Bild från 2008.  Älska kläder!!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felcha♥

Hmm.. Man är bortskämd när man får allt man ber om och mer däröver..Alltså är varken du eller jag bortskämda! ;o hahaha! <3

2010-04-28 @ 11:36:33
URL: http://feliciasdag.blogg.se/
Postat av: mamsen

Du är bortskämd om du nu har fått kläder för 4000 kr på en månad din lilla bortskämda unge.:)!

2010-04-29 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0