släkten

Hejsan (:
Idag så har hela familjen (utan Yasmine) varit hos morfar och hälsat på.
Det märktes så otroligt tydligt att mina äldre släktingar verkligen börjar bli gamla.
Känns så hemskt att se ens egen morfar ligga där, bara ligga ner och inte kunna göra någonting själv.
Det är hemskt att ens behöva se det.
Jag kanske inte har haft så jätte bra kontakt med min morfar, men det känns ändå skönt att veta att man har en.
Även fast jag inte tycker om honom särskilt mycket så vill man ändå att han ska vara i liv.
Vet inte riktigt hur länge han lever längre...
För om jag ska vara ärlig så skulle han må så mycket bättre att bara få somna in, för ni ligger han bara och lider.
Tycker synd om honom.
Och jag ångrar att jag inte lärt känna honom.
Men nu är det som det är.. men jag hoppas att han inte får allt för ont och att hans lidande snart är över.
Det känns hemskt att säga det, men det är för hans egna bästa...

Har även lekt lite med Elinor och Melissa en stund idag^^
Inte för att vi gjorde så mycket, men vi hade kul ändå :P
Blev att passa Noel vid fyra tiden till typ sex tiden.
Blev sedan att gå hem till familjen Lindevall och ta en fika.
Sedan blev det hem och spela lite farmVille/Café World.
Jag vet inte varför, men det är kul att spela helt meningslösa spel xD <33
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0