London

Hejsan (:
Denna skoldagen har vi bara haft elevensval.
Jag valde drama och om man säger så här, jag är mycket mer för att köra mer "teater" liknande och inte bara köra med kropps språk.. Men annars var det helt okej :)
Blev hem till melissa efter skolan och ta en kopp te, sedan hem till Elinor och äta glass.
Jag käkar f*n dem ur uset ;) Haha <3
Blev ifall sedan hem vid fem tiden.
Blev att jag äntligen fick mina kläder från h&m som jag beställt ^^
Min lila jacka som jag har tjatat om väldigt länge kom också idag, men jag är sjukt besviken.
Jag hade hoppats på chock lila, så är den typ vinröd/lila.
Ingen vacker färg de inte..
Så det blir att skicka tillbaka den och beställa hem en likadan fast svart.

London snart, bara några få dagar kvar.
Och jag har inte ens börjat packa ännu ;O
Haha, jag kommer typ inte kunna packa mina kläder försen 2 timmar innan vi ska åka till flygplatsen på lördag.
Eftersom idag har jag ingen susning om vad jag ska ha med mig, och i morgon ska jag på fotbolls match, Gais-malmö FF. Och på lördag åker vi, så vi får la se hur det går.
Det kommer bli kul att få åka iväg. Har typ tjatat hål i skallen på mamma att vi skulle dit, och nu äntligen ska vi åka. Och jag är inte ens pepp, jag fattar inte varför..
Men det blir väl förhoppningsvis bättre sedan (y
Och mamma har tänkt att vi ska åka till Linköping direkt efter London.
Att vi ska vara där under Hallowen helgen..
Men det tänker jag verkligen inte gå med på.
Det var år sedan jag var ute med mina kompisar, och jag har bestämt vad jag ska göra med dem sedan länge.
Och mamma ska F*N inte få förstöra detta för mig.
Aldrig i livet.
Tänker inte följa med dit.
Tänker inte ,
tänker inte

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0