~Hösten är här~

Hejsan (:
Hösten är verkligen här.
Helt sjukt, att jag kommer på det så sent.
Men jag har väl inte riktigt accepterat att hösten är här. Även fast jag tycker att hösten är bland den bästa årstiden, så har jag ändå inte kunnat acceptera det..
Jag kommer på först nu, nu när hösten snart är över.
Men vad jag tycker så är denna hösten alldeles för kall.
Förra året kunde man gå runt i bara tröja när det var höst.
Men denna hösten så har det verkligen varit svin kallt.
Men hösten är underbar, mycket färger! Så vi ska inte klaga.
Höst bilderna måste verkligen bli av snart. För jag vill verkligen ha mina höst bilder, innan det är försent!

Idag har det varit en helt annorlunda dag än vad det brukar vara.
Förr var det alltid att jag var ute hela lördagen och inte kom hem försen sent. Jag umgicks inte alls med min familj,
nästan som om dem inte ens existerade..
Men nu idag, så känner jag att jag ändå behöver dem. Att det är dem som är min familj och att dem älskar mig, trots alla mina idiotiska misstag. Dem lämnar mig inte, även hur jag än beter mig.
Jo vist, dem kanske inte accepterar det jag gör men jag får mig min läxa och sedan är det bra.
Ska jag vara helt ärlig, jag älskar min familj. Det har jag nog aldrig sagt, eller erkänt.
Men jag är glad att jag har en familj som faktiskt bryr sig om mig.
Även fast jag kan säga att jag hatar dem, så menar jag inte det. inte innerst inne ifall..
Började med att passa lillebror, sedan blev det att träffa Elinor och Melissa en stund :)
Efter det blev det att åka in till stan med syster och träffa hennes sambo.
Blev en fika och sedan bio :)
Up, en värd film att se^^
Hihi, den var faktiskt helt okej! :D <3
Jo jag vet, kanske lite barnslig, men det är bara roligt^^ <33
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0