Min enga,alldeles egna blogg!

Hejsan (:
Jag har nu bestämt mig för att skapa min egna blogg.
Har ju bloggat ett bra tag nu, men jag delade en blogg med fyra stycken andra brudar från partille.
Med andra ord så hette/heter bloggen; partillebrudar.se
Jag påstår inte att denna blogg kommer försvinna utan det kommer inte vara så mycket skrivande, enbart om det någon utav oss gjort något riktigt roligt eller gjort något tillsammans.
Annars kommer den bloggen troligtvis stå ganska still.
Eftersom det senaste så är det enbart jag som har skrivit.
Men jag har nog bestämt mig att starta en helt egen blogg.
För jag känner att jag har en del tankar som jag vill ha nedskrivet och att det ska kännas mer personligt.
Så ja, det är därför denna blogg kommer till.
Och ni kommer märka att jag har det ganska jobbigt här hemma,med skolan m.m
Men jag har mina bra stunder jag också..
Så denna bloggen kommer innehålla lite allt möjligt.
Och jag gillar att blogga så antingen blir det långa inlägg eller många och korta `^^
Pusshej♥//Denise Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0