Första inlägget

Hejsan (:
Det känns verkligen spännande att få börja om lite på nytt, ny blogg, nya tankar.
Det känns riktigt bra!
Men om ni vill veta mer om vad som hänt i mitt tidigare så kallade "liv", gå då in på ; www.partillebrudar.se
Så hittar ni det mesta om vad som har hänt det senaste i mitt liv.

Måste bara få skriva detta!
Farväl Falköping, det är nog den sämsta film jag någonsin sett.
Jag satt efteråt och funderade vad filmen egentligen handlade om, vad den skulle ha för utbud.
Vad filmen egentligen skulle vara bra för, spendera tid eller ?
Ah, så mycket tyckte jag om den filmen. Haha, nej ingen jag rekommenderar.
Någon som har sett den och kan lägga en kommentar om vad du/ni tycker/tyckte om den?
För alla har ju trots allt inte samma smak.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0