Bowling

Hejsan (:
Idag var det kort skoldag, började halv nio och slutade kvart i tolv (y Sådant gillar vi^^
Efter skolan blev det hem till Elinor och laga mat, falukorv med pomefrites.
Haha,vilken blandning xD
Hem till Melissa och efter att vi varit hemma hos Melissa blev det hem till Elinor igen.
'Blir bara en massa prat om allt och ingenting.
Men vi hade ändå helt okej... skoj^
Bowling med mamma,Jouko och lillebror,Lucas.
Om man säger så här så var det väldigt väldigt länge sedan jag umgicks med min familj.
Men idag, då blev det ändring på det..
Men det var kul (:
Mamma vann och jag kom trea..
Det gick nämligen inte så jätte bra för mig xD
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att.... (ni får gå in och läsa i morgon istället)
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Jag som har för mig att du brukade vara bra på bowling! puss

2009-10-17 @ 10:20:33
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0