Bambi på hal is

Hejsan (:
Idag har vi åkt skridskor med skolan.
Helt okej.
Felicia och jag kom på en väldigt knasig dans med att jag åker framför henne och hon bakom mig, jag vikar lite på rumpan och säger; Ta den då, ta den då! om om igen. HAHA
Fatta vad folk glodde xD
Men vi är ju inte särskilt normala nån utav oss^^
Sedan blev det också att vi ställde oss, mitt på isen och sjöng; Pumpa rumpa, samtidigt som vi vickade med våra rumpor. Ojoj, kul med kallt :P
Träffade Elinor och Melissa en kortis då jag skulle hämta mitt schampo som jag glömde hemma hos Elinor sist jag var där. Så det blev att tjöta lite med dem och sedan gå hem.
Så sjukt trött så har faktiskt sovit en liten stund idag, mycket härligt (y
Tänkte gå över till systern en stund idag om hon är hemma. Har nämligen inte orkat ringa och fråga ännu.
Men det gör jag nog senare ^
Tänkte lämna detta inlägg lite öppet, så är det något ni undrar så ´är det bara att höra av er, skriv ett melj ;)
Skriver nog mera ikväll skulle jag tro. Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, vi är bara bäst! :)<3

2009-10-12 @ 16:45:37
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0