19 okt 2009

Hejsan (:
Dagen har varit skoj och dålig på sina håll.
Skoldagen gick bra och allt gick frid och fröjd.
Känner att det har hänt mycket den senaste tiden, både i och utanför skolan..
Känns som om det som hände här senaste utanför skolan har spårat ut helt.
Han lovade ju, han lovade för att inte sätta *** i skiten.
Men nej, hans löften får man lov att pissa på.
Han säger att det inte var något, men ändå går han runt och säger till andra en viss sak och sedan är allt fukkat, igen... Jag vet inte, men jag orkar fan inte med det här.
Det är helt jälva sjukt! Att ens komma på tanken, vafan?!
Prata i stället som vettigt folk än att ta upp det med någon annan som inte har ett jävla skit med det här att göra.
Åh, jag blir så jävla lack på sådant här. Så jävla onödigt! IDIOT!!
Ni fattar säkert inte ett shit, men i detta fallet så är det faktiskt meningen...

Efter skolan blev det hem till Elinor.
Blev att äta och sedan ner till Ica en snabbis för att köpa choklad, mums :)
Det blev sedan hem till Melissa och prata lite med henne.
Det blev en choklad ask med hjärtan, en Marabo choklad-apelsin krokant och en sådan gul choklad god sak.
Det blev även en liten text (privat). Blev att sitta och prata lite med henne.
Och ush, vad gott det var med choklad :)
Och efter det blev det att dra sig hemåt.

Matilda Ahl, fyfan vad jag saknar den tjejen!
Det känns som om det var år sedan vi träffades eller ens pratades vid.
Jag saknar henne verkligen, det känns inte som oss längre, syster och syster.
Jag saknar dig verkligen Matilda.
Jag chattade bara lite kort med henne och jag känner redan att jag behöver henne
.Förlåt för bilden, men hittade ingen annan.. <3
Även fast det inte har hänt så mycket i mitt liv så har det hänt i hennes.
Och jag vill finnas där, jag vill vara vid din sida Matilda,
Saknar dig hjärtat <33
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0