Uppdatering

Hejsan:)
Måste bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen,igen.
Men jag skäms så att jag inte skrivit på så många dar...
Men jag har helt enkelt inte orkat, dum ursäkt, men jag har varit helt slut på kvällarna.
Även fast jag inte gör någonting om dagarna.
Men det senaste så har det faktiskt inte hänt något speciellt i mitt liv.
Det har ju varit farsdag här senast.
Tänkte att jag skulle ner till Allum och köpt en blomma, men det blev aldrig att jag orkade gå ner.
Så han får la få den i efterskott ;)
Blev att titta på film tillsammans med Elinor.
Det blev E.T dubbat till svenska.
Inte så jätte bra version, men den var bra!
Haha!! Har nog inte skrattat så mycket på evigheter (men då har man ju då inte den bästa humorn)..
Lite fraser från filmen;
E.T :- E.T hemtelefon!
Den lilla flickan :-Mamma, mamma det är mån mannen...
Jag tror du har dödat honom.
HAha!! Så bäst! xD
E.T Hem telefon! !  (y

Denna dagen blev det att spendera med Elinor.
Blev att städa en utav hennes låda, plocka i och starta två diskmaskiner, sedan blev det att titta på någon film.
Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter, men den var helt okej.
Blev även en mumsig sockerkaka!! :D
Sedan så blev det desperate housewife (stavelsE).
Idag i skolan så fick vi våra polkagrisar, som vi ska sälja för att tjäna in lite pengar till klasskassan så att vi sedan kan åka på klassresa.
Så om det är någon som vill köpa polkagrisar så är det bara att höra av er till mig(y
Lägg en kommentar så ringer jag upp/mejlar jag.
Det finns strutar(påse) och stänger man kan köpa, påse-20 Kr stänger-15Kr!
:)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Stavelse: Desperate Housewives.



JAG VILL HA POLKAGRISAR, jag ÄLSKAR polkagrisar, kom hit med dem bara! =) Måste ta ut kontanter först bara =P Puss

2009-11-10 @ 23:50:25
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0