Söndagar...

Hejsan (:

Söndag, den segaste dagen på veckan..
Man känner sig helt seg, man går runt i "deg" kläder och bara tar det lungt.
Jo, vist ibland är det väldigt gött att man bara tar det lugnt.
Men jag vill att det ska hända saker, hända saker hela tiden.
Inte något dumt ska hända, bara lite spänning över det hela ;)
Haha, jo tack jag vet, jag är lite halv galen(a

Denna dagen har ifall varit att tillbringa med Elinor en stund och även Melissa.
Annars har det faktiskt inte hänt något mer.
Eller jo, jag fixade faktiskt praktik plats idag på salladsbaren i biggen (stavelse).
Så hoppas att det kommer gå bra(y.
Men jag ska inte praoa försen andra veckan i december.

Men nu ska jag titta på tv^^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRIGGEN

2009-11-23 @ 16:18:16
Postat av: Anonym

Ooops!

2009-11-23 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0