sista dagen i November..

Hejsan!
Sista dagen i november och i morgon är det första december och efter 24 dagar blir det jul(y
Hihi^^
Det kommer ifall att bli oh följa julkalendern ;)

Denna dagen har absolut inte känts som en måndag utan som typ söndag.
Inget speciellt har hänt utan allt har varit helt lugnt idag.
Ska jag vara ärlig så lagade faktiskt Denise maten idag och det faktiskt väldigt gott ;)
Elefantsnopp (fläskfelé) och potatis klyftor med sås ^^
Mycket gott om jag får säga det själv ;)
Jag har även tvättat en tvätt och varit allmänt duktig(a
(Även fast allt detta har med en skoluppgift som vi ska göra så är det en världslig sak)
Man måste ju få leka duktig någon gång!
>Men nu ska jag ta mig en kopp te och bara ta det lugnt ^^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Adrian

hahhahahah förlåt :o vi får knyta fast dig på vingen på planet ;DD <3

2009-12-01 @ 07:46:24
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0