Första advent!

Hejsan (:
Det känns som om julen är påväg, första advent oh grejor (y.
Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig när det gällde min frukost.
Men det gick bra ändå ;)
> Dagen blev att först ta en ducsh och sedan pallra mig hem till Elinor.
Där blev det mest ... hm, ja, vad gjorde vi egentligen?
Äh shit samma, jag minns inte xD
>Eller jo nu minns jag, vi tittade på en film vid namn; Not another teen movie (eller något sådant).
Ännu en cp film vi tittade på tillsammans xD
> Bakade lussebullar tillsammans med Jouko,mamma och lille Noel.
Noels första lussebullar :D
Kul var det ifall^^
>Sandra och Marcus var över hos Elinor en stund så det blev att gå över dit igen efter att jag bakat lussebullar.
Efter det blev det hem till Melissa och titta lite på tv ^
>Ingen jätte speciell dag men ändå en härlig dag (:
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0