Depression...?

Hejsan bloggen (:
Idag började dagen med att passa min kära lillebror,Noel.
Blev från halv elva till halv två ungefär.
Efter det blev det att sova...
Ja guh, jag har varit så trött idag.
Okej att jag gick och la mig sent idag, men jag har nog aldrig i hela mitt liv känt mig såhär trött!
Helt sjukt!
Men jag sov faktiskt ända till halv fem efter det ;o
Jo tack jag vet, otroligt att jag ens orkade sova så mycket som jag gjorde idag.
Men jag var trött även fast jag klev upp.
Hade det inte varit för Elinor som jag skulle ha träffat vid två tiden (egentligen, det blev vid fem tiden) så skulle jag kunnat sovit bort hela denna dagen...
Men vad jag gör man inte för att träffa henne :P
>När jag väl kom fram till Elinor blev det att ta och sminka mig och vara allmänt ikke social xD
Förlåt, men jag har inte orkat göra någonting idag.
Det blev ifall att gå över till Melissa en senare stund.
Det blev inte så jätte mycket som vi gjorde där heller, utan vi mer satt och vara allmänt ikke sociala där också (ifall jag..).
>Och nu är jag hemma igen..
Även fast jag nästan sov bort hela dan idag känner jag mig trött fortfarande.
Men jag har verkligen ingen lust att gå och lägga mig, inte nu!
Jag känner för en stor kopp te och sedan glo en stund på tvn.
Sedan går jag nog och läger mig... Eller vi får se hur jag gör ;)

Jag måste erkänna och säga det att jag tror jag börjar bli deprimerad..
Jag har ingen anledning att vara det , eller något liknande.
Utan jag känner mig bara helt off.
Har ingen lust längre, har ingen lust att göra någonting.
Jag vill bara ligga på soffan och inte göra ett piss.
Vafan! Såhär kan jag inte ha det....
Jag måste ta tag i mitt liv och inte vara så jä*la... ah, jag vet faktiskt inte.
Men något fel måste det vara på mig!?

Snart är det jul då, det är väl det enda som kan göra mig lite glad ifall (:
Första advent och allt i morgon :)
Jag hoppas på att det blir en frukost tillsammans med familjen i morgon och att det kommer bli en bra och mysig dag.
Jag  känner faktiskt för att bowla, någon som har lust att hänga på ?
Aja, det blir ifall att se fortsättningen på flickan som lekte med elden snart (y
Oh sådant tycker vi om ^^
>Aja, nu ska jag ta mig en kopp te och glo på tv^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Har du hört talas om: i alla fall istället för ifall.

2009-11-29 @ 17:28:50
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0