"självstudiedag"

Hejsan (:
Idag blev det ingen skola utan idag hade vi så kallad "självstudiedag".
Då vi får en uppgift som vi ska göra hemma och sedan lämna in i morgon.
Denna gången fick vi som uppgift att göra en bokrecension av valfri bok eller en filmrecension about twighlight.
Jag har då inte läst någon bok så jag får göra en filmrecension, som jag dock inte har börjat med :$
Men jag får väl se till att göra den ganska snart då jag ska upp tidigt då det blir frukost hemma hos Elinor i morgon(y
>Blev en sväng in till stan tillsammans med Elinor.
Jag skulle leta klänning till min dansuppvisning som är nu på måndag (hittade tyvärr ingen) och jag skulle även hitta lite julklappar hade jag tänkt.
Blev då inget utav detta utan det blev en kopp caffé latte och en halv kladdkaka på Espresso house.
Men det funkar det också ;)
>Detta är väl det jag har gjort idag?
Eller jo juste ja xD
Jag gick faktiskt upp vid sju tiden idag (även fast jag var ledig) enbart för att se första avsnittet av julkalendern;)
Hihi^^
Tycker då dock att trolltider kan spelas om igen och skippa så kallade "superhjältar" på tv.
+ att jag tycker verkligen inte det är speciellt lämpligt för små barn att se någon som slåss...
Vadå, ska dem tro att det är okej med våld eller vadå?
Nje, lite halv galet tycker jag!
>Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0