Läxhögen växer...!!?!?!

Hejsan!!
>Får jag säga det själv så känns det som om allt, precis allt ska inträffa den här veckan.
Men jag orkar f*n inte!
Skrev tre prov idag.... ;o
Det blir lite för mycket känner jag att göra tre prov på en och samma dag.
Först var det en redovisning i Son, efter redovisningen blev det ett prov på det.
Efter det hade vi som tur var ett ea pass och lunch och sedan var det dags att skriva ett svenska prov och ett engelska prov, efter varandra, det kände jag blev lite mycket...
men men,det är väl som det är.
Men vi kan ta som i morgon då, då har jag ett spanska prov, ett matte prov och sedan engelska inlämning.
Och jag har verkligen inte kunnat plugga idag, mina ögon går i kors!
ifall, tänkte jag skulle ta en snabb dusch nu innan jag går och lägger mig och sedan så går jag upp vid fyra/fem tiden för att göra klart allting så... nej, det blir inte mycket sömn inatt.
Godnatt!!!
Det är så här det känns....
>Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0